Redo för nästa besök!

 
Godmorgon från oss med några morgonbilder! 
 
 Jag har varit SÅ trött senaste dagarna. En trötthet från en annan värld. Men tror jag behövde dessa dagar att bara vila upp på tills nästa besök. Vi fick regn en dag också och det tror jag påverkade tröttheten ännu mera! Men idag skiner solen igen & min mamma & syster sitter strax på flyget ner till oss. Kan ni förstå LÄNGTAN. Har inte sett dem sen nyår! 5 månader sen.
 
Vi ska göra massa kul & mysigt men också bara "vara".
Ö-utflykt, picknicks, pooldag, shopping, åka till en ranch mm. men för barnen räcker det nog bara att dem är här & läser saga! Jag ska åka till flygplatsen och hämta dem ikväll, YAY! Kommer kännas så märkligt att se dem där..
 
Men ett sista ryck här då! Ska vika den sista tvätten, dra ett varv med dammsugarn, gå och handla och planera lite måltider, osv.
 
Anonym

ÅH VAD HÄRLIGT! :) :) :)

Svar: :)
Volleybollfrun