S P A

 
Palestra SPA på Marriott Hotell/Asiatiska sidan.
 
Idag har jag SPA:at! Eidan vaknade med feber (here we go again?!) men jag hade ringt och bokat in mig på en massage kl. 11.00 så G var hemma med barnen och jag hade en underbar förrmiddag för mig själv. Jag tog bilen upp och satte igång med att simma i simbassängen första 45 min. Det var så tyst och lugnt, 9.00 på morgonen. Bara jag och några till. Lite ljus och lugn musik. Sen kom de in och sa att jag måste ha badmössa (glömde den hemma!) men då var jag redan klar så det var ju tur det. Därefter hade jag med mig mina egna skrubbhandskar och satt i steam-bastun ca. 20-30 min. Det är det bästa jag vet! Steam-sauna, då åker verkligen skitet ut! Sen en aromaterapi-massage av en tjej från Bali i 50 min. Jag tror jag slocknade till där en stund? Efter var jag helt nytankad på energi och tog och köpte mig en smoothie och en bar, åkte och storhandlade själv (kan vara det bästa jag vet!) och åkte sen hem till trollen som fortfaranade låg och mös i soffan i sina pjamaser. Toppendag! 
 
Jag vägde mig också i omklädningsrummet. Jag har ju tänkt rätt mkt på vad jag ätit sen nyår och det har faktiskt gett resultat. Jag känner också på kläder att mitt motorcykeldäck jag alltid har på magen numera kanske kan liknas ett cykeldäck? Ett däck mer eller mindre kommer jag alltid ha där för platt mage är något jag aldrig fått uppleva... (tack mamma!) men nu när vi närmar oss baddräktstider så blir man ju lite glad att det här med minskandet av Coca-colaintaget har gett resultat. Jag generellt tänker mest bara till på vad jag äter mer än att bara öppna munnen av farten, men speciellt mkt förändringar har jag inte gjort. Tidigare kunde jag göra en kladdkaka och äta upp själv på kvällen, jag har nog inte vart sugen på kladdkaka en enda gång sista 3 månaderna. Jag har också fått lite fina kommentarer från folk att de tycker jag är lite smalare, speciellt killar (typ Gurays spelare/vänner) och jag måste ju erkänna att Åh, jag blir ju så glad. Fnittrar typ. Så såhär fortsätter vi!
 
Carolin

fin bild :)