Happy life Happy wife!

 
Mysig fredag nere vid havet (Bostanci) med familjen. Barnen lekte i sanden, Eidan cyklade, Lara vankade omkring & vi njöt av marskvällen, avslutade med en sushi för mig och mannen och phad thai för kidsen. Älskar att vara tillsammans!
 
Birgitta S

Vilken härlig dag ni haft och så slapp ni ställa fram klockan en timme klokt. Hatar skiten lägger mig 23 men klockan är 00 missar en timma sömn då säger min man men du får tillbaks den i höst??? Han skoja men jag blev bara mer irriterad. Vill att vi också skall skippa detta med sommartid.
Kram o må så gott!

S

Åååh härligt ni haft det!
Vart är Eidans tuffa keps ifrån? :))

Svar: Den har Guray köpt åt honom i USA!
Volleybollfrun

Birgitta S

Hej!
Vilken mysig dag med familjen vi har haft bra väder här också +15 men blåsigt. Sen slapp ni ställa om klockan en timme mellan Lördag och Söndag klokt beslut enligt mig. Bara onödigt en timme vad spelar det för roll mer än att en massa klockor (som inte ställs om automatiskt går fel)
Kram hälsningar Birgitta S

Birgitta S



Birgitta S ([email protected])
Hej!
Vilken mysig dag med familjen vi har haft bra väder här också +15 men blåsigt. Sen slapp ni ställa om klockan en timme mellan Lördag och Söndag klokt beslut enligt mig. Bara onödigt en timme vad spelar det för roll mer än att en massa klockor (som inte ställs om automatiskt går fel)
Kram hälsningar Birgitta S

Svar: Ja, Turkiet har slutat med det, nu lite mindre tidskilmnsd till Sverige än vad det varit innan. 👍🏻
Volleybollfrun