ADJÖ BLOGGEN!

 
Hej mina fina läsare 💕 Ni som fortfarande kikar in här då & då! I många många år har jag bloggat, säkert i 10 år men på olika portaler. Denna är nog min längsta. Här finns 30% av hela mitt liv  nedskrivet med bilder & ord. Jag började blogga främst då jag snart för 10 års sedan gjorde min första flytt till Turkiet. För att familj och vänner skulle följa mitt liv där! Tekniskt sett har det hänt MASSA sen 2008. Det fanns inte wifi på samma sätt, inget blogga från mobil, en bild tog 100 år att ladda upp, kamera och sladdar och trams. Inget whatsup, inget instagram, blogga var grejen! Elektonisk dagbok. Periodvis har man haft mer inspiration till att skriva och ibland har det legat som ett ångesttäcke över en. Men livet har förändrats och kommit ikapp lite och tiden/intresset har försvunnit för bloggen senaste tiden. Jag har 2 barn och ett hem att sköta så tiden är knapp och jag ÄLSKAR instagram där jag är mycket aktiv pga det går fortare så bloggen har blivit ett andrahandsval för mig när tiden funnits. Då har det känts att jag bara postar redan postade bilder från instagram. Lite dubbelt! Så jag har tänkt både en och två gånger på att faktiskt ge upp bloggen. Testade nu lite under första delen av semester och det var inte många gånger jag tänkte på bloggen om jag ska vara ärlig. Jag saknade int skrivandet. Läst hellre en bok eller pratade med min man om kvällarna. Så jag känner nu att jag har bestämt mej för att sätta punkt här för mitt bloggande & tackar SÅ til Er som läst bloggen under alla dessa år! TACK! 
 
Fortsätt följ mig på instagram 💗 _malinsahin_ 💗
 
Petra

Åh vad tråkigt!!!!! Vill verkligen inte att du ska stänga bloggen men om det är de du vill så förstår och accepterar jag så klart ditt beslut. Ska bli kul att fortsätta följa dig på instagram! Tack för den här tiden, det har verkligen vart lärorikt att få följa med dig i ditt liv & lycka till i framtiden! <3 massa kramar!!!

Svar: ❤️
Volleybollfrun

Anonym

Det är så roligt att följa ditt utomlandsliv! Tur att man kan följa dig på Instagram 😃😃😃 hälsningar Jen

Nina

Vad tråkigt för oss följare :( . Du har gett jättemycket tips till mig om Istanbul och övriga Turkiet.
Om det nu är ändå så att du slutar så får jag önska lycka till till dig och din familj.
Måste nog skaffa instagram..
Många kramar, Nina

Anonym

Vad synd men förstår ditt val. Du har haft en intressant blogg jag har inte läst länge hittade den för ett tag sedan. Dessutom har du haft underbara foton. Lycka till med allt. Kram 😊💕

Anna

Kommer sakna din blogg och dina vackra bilder. Lycka till med allt! Stor kram //Anna

Eva

Det var ingen rolig läsning att du lägger ner blogg för jag har tyckt om att läsa din blogg, så nu tackar jag för mig , tycker inte om det andra sätt .
Eva

Marie

Vad tråkigt att höra att du lägger ner bloggen. Din blogg har varit lite av en favorit och har följt den i många år nu. Också gift med en man från Turkiet så har varit roligt att läsa om ditt liv och få så mkt igenkänningar. Plus fantastiska foton!! Kanske också får ta och skaffa instagram då :)

Önskar dig och din familj allt gott!
Marie

Johanna

Men åh Ekan kommer ju sakna din blogg! Är här inne och kollar titt som tätt :) Puss Johanna, din alanyakompis ;)

Anonym

Hej kommer att sakna din blogg med så mkt bra tips men jag förstår du har skrivit länge o med 2 barn så finns det mkt annat att lägga tid o energi på .
Kram o lycka till i fortsättningen !
Birgitta S

Svar: Tack Birgitta och tack for alla kommentarer du skrivit! :)
Volleybollfrun

Anonym

Vad tråkigt att du lägger ner bloggandet, jag kommer att sakna dina uppdateringar! Jag har följt den i flera år, har en turkisk fästman så det har varit mycket kul igenkännande och lärorikt! Dessutom är jag ursprungligen från Borlänge så dina Sverigeresor har också bjudit på igenkänning ;) jag får väl skaffa Instagram som flera andra har skrivit, men det allra bästa med bloggen har varit dina texter, trots superfina bilder :) Lycka till och ha det så bra! Kram Linnea

A

Här läst din blogg till och från sen 2012 och det känns lite konstigt på något sätt att du ska sluta blogga. Har alltid uppskattat att kunna se det turkiska livet från ditt perspektiv. Det har varit väldigt roligt!

Önskar dig lycka till! :) Du har iaf givit glädje till många av oss! Kram.