Lyckan i vackra saker!

 
Senaste på instagram! Mitt skrivbord, mina Mateus-fat & mitt underbara nya doftljus från Kate Spade. Tänk vad små saker kan göra en lycklig. Har aldrig förstått det där med att saker inte ska ge en glädje eller lycka. Vem har kommit på något så dumt? Jag kan vara glad över ett doftljus och le inombords varje gång jag ser mina vackra fat i vardagsrummet. I flera år! En liten pirrig känsla, även med en väska, ett par efterlängtade skor... Nästan som man är lite nykär. 
Allt jag köper är oftast noga utvalt, impulsköp händer sällan och jag kan tänka på en sak väldigt länge! Ibland i ett år. Ibland i en vecka. Om jag spanat in något fint jag fallit för, köper jag det sällan precis just där och då, måste fundera ett tag och sen går jag oftast tillbaka. Rätt mycket onödiga rundor kan man ju säga och ibland kan jag (och G!) bli trött på mig själv pga. det. Hihi!
 
 
 
Anonym

Jag är med så brukar inte slå till på en gång om det inte är ett riktigt kap. Tycker om att sugs lite på det innan jag slår till haha😄

Svar: Precis så är jag med!
Volleybollfrun