Älskar vårt hem!

 
 
Jag som trodde jag skulle behålla gran och allt till slutet av månaden, men den åkte ner i söndags! Det tog sin lilla tid, med 2 småttingar hemma som kastade runt julkulor i lägenhetens alla hörn. Och mitt i allt började man RENSA! Dåligt val, blir ju mest sen ett enda stort kaos, vilket det också blev. Trött mamma, trötta ungar! Men jag hade så mycket energi i söndags och bara körde på till långt in på sena natten. 
 
Nu känns det härligt, luftigt, rent, ljust & fräscht här hemma, lite ommöblering har skett också!
 
Älskar vårt hem!
 
 
Anonym

Ni har det underbart fint. Du har sån fin smak. Stil på allt måste jag säga. 😊

Svar: Tack 💕💕💕
Volleybollfrun

Anonym

Är så kul att lösa din blogg överhuvudtaget men det är ju inte alla som har sådana tjusiga foto som du har😊

Svar: Men TACK! 💕😍😘
Volleybollfrun