Springwanties!

Här är lite smått & gott jag är sugen på nu, får se vad som blir mitt! 
- Jag är så sugen en ny lite vårigare/enklare Nikey och gillar Nike Air Max Thea - modellen! Helst i sandfärgad eller vit, superfin i rosa också! Någon av er som äger ett par sådana, är dem sköna?
 
En Freddie Mercury - tee ! Jag såg denna på ebay och jag bara måste ha den! Jag är sånt stort Freddie-fan!
 
- Nya brillor. Helst i en sån här Celine-modell men inga äkta. Äkta brillor är bortkastade pengar för mig, har sönder dem JÄMT! Vet ni några som säljer några likt dessa ovan? 
 
Doftljus i minimodeller som är perfekta att ha inne på handfatet, detta från H&M Home.
 
- Supersöt månkudde från H&M Home till Laras säng!
 
 - Guldsbestick till salladen i sommar!
 
- Ett Iphoneskal till min Iphone 7 plus, helst detta i rosa från By Marlene Birger. Så himla fint!
 
 
 
 
Anna

Jag har ett par Nike air Max thea. De är jätte sköna! Har normalt stl 39-40, tog stl 40 på dessa o de passar perfekt

Svar: Toppen, tack! De ser riktigt sköna ut. Har bestämt mig för ett par såna, helst vita. Har bara inte hittat i min storlek än, suck...
Volleybollfrun

Birgitta S

Hej!
Salladsbesticken så snygga vill ha.
Hoppas att du mår bättre nu.
Kram Birgitta S runt lask

Svar: Visst är dem jättefina! :) Ja, lite bättre, men sitter fortfarande kvar lite, så segt! Hoppas du är frisk helt nu!
Volleybollfrun