Sunday funday!

 
 
SUNDAY FUNDAY!
 
I söndags var det val här i Turkiet, min man gick och la sin röst på morgonen men jag har inte ansökt om turkisk medborgarskap än så jag kan inte rösta, men ska försöka ta tag i medborgarskapet under året.
Därefter bestämde vi oss för att vara ute hela dagen och inte tänka så mycket på valet. Vi hängde vid havet hela dagen med kompisar och barnen. Hade en liten picknick med stolar och massa att äta. 
Ingen hade riktigt någon aning om hur resultatet skulle bli, mer än rätt jämnt. Men direkt förvånade blev väl ingen av vad det blev heller. Nu får man väl se om det blir några stora drastiska förändringar här eller om man kan fortsätta sina liv som vanligt, jag tror på det sistnämnda och känner mig inte orolig för något speciellt alls, men jag tar en dag i taget också.  
 
Nu har vi vänner från Sverige här i stan så veckan blir till att ge all min tid åt dem, men följ mig på instagram om jag inte hinner posta nått här! 
 
Instagram: _malinsahin_