Piff piff!

 
Dagens look: Dojjor Adidas Superstar - Skinntights hm - Myskofta C&A - pälsväst julklapp från G 2009 - väska Louis Vuitton Neverfull - brillor Raybans. 
 
Trevlig fredag på er! Idag tog G allt vad lämning, hämtning, lunch för barnen och alltdärtill handlar om och jag gick och fika med ett par Swea-vänner för att gå igenom lite nytt på vårat bord som styrelse i SWEA. Numera har jag hand om jobbet som medlemsansvarig och trillat dit som SWEAS vice ordförande för Istanbul. Nästan som ett heltidsjobb, fast utan lön! Dock så får jag betalt av massa trevligt sällskap och annat skoj. Jag tycker sånt här är skoj, annars skulle jag inte göra det. Jag tycker om att styra upp sociala event, se till att folk trivs i stan och får vänner, får ta del av svenska traditioner och bonusen är ju att man får komma ut på roligt och även lär känna massa spännande människor!
 
Idag kom jag ut mina typiska "vara hemma med barnen sull-kläder" och hoppade i lite nytt som shoppats i höst - ny mysig kofta & nya lacktights. Best combo! 
 
Anonym

Vad fint😊