Härliga fotbollssommar!

 
Till kvällens fotbollsmatch blev det iskall skogsbärsdricka och en skål med jordgubb/vaniljglass med skogsbärssås och minimarschmallows och ett litet kex! Num num! Åkte rakt ner i kistan...
 
Hej vänner! Idag infann sej en sån där härlig "vilken härlig tid det är nu" - känsla i kroppen. Solen sken, sommaren har precis brakat loss och igår invigdes sommarens EM 2016 och jag är laddad till tusen! Det är jag alltid när det är EM eller VM. Somrarna blir ännu bättre och mer speciella och det blir liksom bara en väldigt härlig månad full med en massa fotboll och fest! Helt underbart! Nu hoppas vi bara på att landslaget vinner sina matcher och tar sej vidare några steg så blir det ännu bättre. Annars har vi alltid vårt kära Turkiet att hejja på, men det blåagula landslaget står mig väldigt mycket närmre om hjärtat. Speciellt Zlatan som är typ min idol. Han är ju bara bäst! Och för att peppra till den här fotbollsfesten lite extra så har jag med mina sweor anordnat en fotbollsfest på måndag då vi ska se matchen ihop, även med barnen, skåla i öl och hejja tillsammans! Blir megaroligt. Ja, så lite extra lycklig är jag just nu över just EM, Sommaren & Tiden som är nu!
 
Den här dagen har varit lugn, vi har bara skrotat hemma, sparkat boll på gården och G har varit ute på businesstrip men överraskade oss med att komma hem tidigare än planerat, men har sovit på soffan sedan dess så inte vet jag om det var någon vits med den mer tidigare planerade hemgången? Jag ser på matchen mellan England - Ryssland och smaskar glass. Imorgon laddar vi för Turkiets första match mot Kroatien, blir spännande!
 
 
 
 
Ida

Åh vad gott det där såg ut! Heja Sverige!