It's all about family

 
 
 
 
 
Idag på morgonen när jag och Eidan satt och ritade med hans kritor (som han sen skulle prompt trycka in i hans hippiebuss så alla kritorna bröts av på mitten...) kom pappa G hem från jobbresa. Han var trött såklart efter intensiva dagar men tog ledigt idag så vi kunde alla vara tillsammans eftersom jag och E reser hem till Sverige imorgon. Det blir jobbigare för G att vara ifrån Eidan mer och mer märker jag, ju äldre Eidan blir. Efter Eidans lunch och nap tog vi en promenad ner till VAPIANO och satte oss. En av mina favoriter här, de gör absolut bäst sallader/pizza/pasta! Min favoritpizza är Bruschetta! Rucollasallad, parmesan och tomater. Pizzorna är tunna också och inte så tjocka som de är oftast på andra pizzaställen. Vi gick sedan ner mot havet, världens finaste vårkväll ute och jag älskar verkligen att bo här. Guray lekte med Eidan i en av lekparkerna och jag satt på en parkbänk i solen. Jag är oftast lektant annars så nu fick pappan ta över!