GUCCI

 
Säkert fler än jag som älskar överraskningar om de prickar helt rätt. Min man är väldigt bra på det, någon gång per år får jag något extra fint och oftast lite dyrare. Något han sett jag spanat på länge eller pratat om mycket eller klämt på lite extra om vi vart ute på shoppingrunda. Jag tänker dock aldrig på att han ska köpa det så därför blir jag alltid lika förvånad och fnittrig när jag ser han shoppat nått. Oftast får jag det när han tycker jag är värd det, denna gång tror jag det berodde mycket på att han jobbat/rest mycket och jag och Eidan har vart själva mycket, hur som - a brown big bag from gucci. Och ja. Det är ju såklart en väska! Men inte vilken som helst. Någon jag viljat ha länge och som är passande min livstil idag! Gissa?!
 

Söndagkväll, vi är lite piggare än vanligt pga sommartiden. G flög imorse och hade helt missat det så det blev en stressig morgon, men han flög inrikes så tur var det! Jag har precis läst Alfons och Pettson & Findus för E, borstat tänderna (han är så duktig på att gapa och låta
mej borsta) och nu ser det ut som att Eidans halva bilsamling ska få sova med oss i natt med. AJ. Han älskar sina bilar och en speciellt som ser ut som en hippiebuss. Nallar eller snuttar har aldrig vart nåt för E men hans bilar står honom nära och sagt - hippiebussen är hans älskling.