En egen stund i 1 min.

 
Just nu sitter jag i köket i vår lilla hörna med en tekopp och en polarbrödsmörgås med kaviar. En egen stund, som iallafall varade i 2 minuter innan Eidan hittade mej... Han åt upp min smörgås nu också så ja. Detta varade inte länge. Men tacka gud för Ikea! Att vi kan köpa kaviar, polarbröd, svenskt kaffe, marabouchoklad! Sen kan marketen alltid bli bättre, ex på Ikea i Aten har dem lösgodis, det får gärna komma hit också!
 
Dagen har gått i en himla fart och startade redan vid 6.40 då Eidan var på väg ner från sängen och jag fick hejda han! Men upp skulle han så det var lika bra att haka på, satte på morgontv och drack kaffe men satt mest och stirrade. Vid 9.30 vakande pappan till liv, så snacka om att jag har en innestående sovmorgon i dagarna! Därefter promenerade jag till kursen och det är alltid kul att gå dit. Blir många gapskratt om dagarna och jag har hamnat i ett otroligt glatt gäng som jag lär mej jättemycket med, men framförallt min lärare! Love her! Känner bara på 2 veckor hur mycket mer jag kan. Vi lär oss prata jättemycket och fokuserar mindre på grammatik och sånt tråk. Tummen upp! 
 
 
 
Vid 14-tiden var jag hemma igen och då knackade världens finaste Denise på dörren! Fram med lunch och dags för catchup. Snälla Denise följde med mej och Eidan till min frisörsalong och medan hon underhöll Eidan så fick jag toppar klippta (rejält!) mustaschen bort, ögonbrynen nopprade och färgade, allt för 50 TL. Som hittat!