David Guetta ♥

 
 
 
 
Yay! Vilken konsert!  
 
Igår var det dags för den här morsan att dra ut på stan! Min pappa och bror hade köpt David Guetta- biljett till mig i 30-årspresent och SÅ skoj jag hade! Min kompis Denise här i Istanbul och hennes syster och man följde också med och vi hade riktigt kul! Det var startskottet på mitt 30-årsfirande!!! 
 
Vi tog båten från Kadiköy över till Kabatas och promenerade upp till Kucukciftlikparken vid 19-tiden. Jag hade koll på var det låg någonstans eftersom jag och Guray var på Akon där för några år sen. Men vi skippade förbanden (djs) och satte oss på en bar intill och myste med rosevin, nachotallrik, öl för grabbarna och lite preparty så kunde vi höra när Guetta skulle spela. Mina grabbar Guray och Eidan var hemma igår så morsan kunde verkligen slappna av och ha kul när jag vet G är hemma med Eidan. 
 
Vid 22-tiden började han spela och vi gick in på området. Han körde mycket mix och lån från andra, men en skönmix! Plötsligt fixade brorsan in oss på VIP och vi fick grymt bra platser! Man smpdansade hela kvällen och jag älskar denna typ av dancemusic. Svårt stt stå still. efter konserten ville grabbarna dra på rakiefterfest med några killar upp till Taksim, okej, brorsan är världsvan så det fick jag unna honom! Han har inte kommit hem ön, kan jag medge... ;) Men vid femtiden fick jag mess från Denise att de hade trillat in hos dem, just för att bada i deras pool idag! 
 
Ikväll blir det ännu mer födelsedagsfirande med 9 tjejer på 360 i Kadiköy. Drinkar, dans och middag och pappa G är barnvakt ikväll igen, för den här helgen är min! Man fyller bara 30 en gång!