Birthday Dinner! ♥

Wow... Det är en sliten morsa som skriver nu. Jisses. Två dagar partaj är inget som hör till vanligheterna numera så jag känner mej sliten som få. Men så skoj jag haft i helgen, och faktiskt är det imorgon som är min riktiga födelsedag så det är inte slut än, jag förväntar en jädrans massa uppvaktning nu av mina grabbar, Eidan, Eidans pappa, min brorsa och min svåger ;) 
 
Men jättetrevlig födelsedagsmiddag igår! Även om vi inte har bott här så länge så har jag träffat otroligt gulliga nya kompisar ♥ flera kunde inte komma igår, bortresta de flesta, men många kom ändå och vi blev ändå ett gäng! Jag kände mig verkligen som ett födelsedagsbarn med massa uppvaktande! Jag hade bokat bord på 360 i Kadiköy, ett skitbra ställe på takterassen på Hilton! Har ni möjlighet, bo där eller iallafall besök stället! Grymt! Utsikten över Bosporen och Sultanhamet, fräsch poolbar med pool och grym restaurang med supergod mat och bra priser. Alla ville slå till på stort igår med god mat, massa vin och efterrätt, jag fick massa fina presenter också! Gud, vad jag kände mig speciell. Har alltid älskat att fylla år! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick massa fina presenter som jag måste visa, men tid är inget jag haft övermycket med denna helgen så det får bli framöver. Hela lördagen (dåjag var rätt sliten sen konserten) bakade jag tårta och muffins, Eidan har fått hänga mycket med sin pappa och min bror, men känns som jag hann med allt ändå. Det tar på en att fira. Mycket energi har man fått, mycket har det också tagit men det var det verkligen värt 
 
Carin

Stort grattis på din dag!

Svar: Tack!
Volleybollfrun