After Work or After Baby

 
Hej finingar! Sitter här i köket och värmer en panpizza och ska strax ta bussen till Kadiköy och träffa Åsa och gå på mitt första Swea-event som är en AW Besiktas. Stället hette Corvus. Jag funderar på att ta ett glas bubbel eller ett glas rött. För ikväll är det min kväll och pappa G är hemma med min lilla älskling. Jag har inga problem att lämna Eidan, han har en riktig bra pappa som tar hand om honom på bästaste sätt! Det ska bli spännande att se hur jag känner, men kommer försöka bara skicka ett SMS om att allt är bra här hemma :) så idag har jag pumpat, pumpat och pumpat så nu finns det massa mjölk för min lilla kotte. 
 
Annars idag hade vi tid i Erenköy hos polisen för uppehållstillstånd för mig klockan 10.00. Det har gått bra (tror jag!) men jag tänkte ändå skriva ett inlägg om det. Och! Jag kände för en lite förändring och har gått och blivit brunett - trodde aldrig det skulle ske igen, men ibland har saker sin tid och jag könner mej snygg och fräsch.
 
Dags för pizzan och den sista amningen!