Chill, chill och ännu mera chill

... Men det är väl det som semester handlar om!...
 
 
Gårdagens chill. Glass i stora lass, kall dricka, plask i pool och bokläsning! Idag är det tänkt att jag skall läsa klart min bok. Men vill inte riktigt avsluta min relation med den, tycker den är så rolig och känner alltid såhär med böcker. Men idag blir det en dag vid havet! Förra veckan såg vi delfiner som hoppade upp ur vattnet,  jag hoppas det kan hända idag igen, balsam för själen att se dessa vackra djur visa sej i sin hemmamiljö och frihet! Har sett flera ggr i Istanbul också och jag tycker om det lika mycket varje gång! Det springer runt små spliknande djur här också, någon blandning mellan apa och mård, måste googla vad det är för nåt.
 
Hoppas ni andra har en skön semester, jag har noll koll på vädret/sommarn hemma men jag hoppas det är fint! 
 
...och tack för alla grattishälsningat både här, på facebook och mobilen! 
 
Anonym

Fin blogg!

Svar: Tack!!
Volleybollfrun