Tips om bloggar, tack!

Hej!
 
Nu ska jag snart se ett program dar adopterade letar upp sina biologiska mammor/pappor och jag grinar lika mycket varje gang jag ser det. Jag bölar sjukt mkt pa tv! Igar tittade jag pa youtube klipp dar militarer kommer hem till sina familjer efter en land tid i krig, klipp efter klipp och verkligen hulkar att G hörde det fran andra rummet och fragade vad jag gjorde och om jag var OK. :) 
 
Jag har inte skrivit mkt i bloggen i helgen, vet inte riktigt vart helgen tog vagen? I fredags var jag supertrött men vi gick ut och at lite god middag pa restaurang pa kvallen iaf och det tycker jag om riktigt mkt för da sitter man verkligen och pratar och skrattar utan datorer, tv, ipad, iphone och allt vad allt heter. Tro mig! min man har nagot av detta i sin hand 24/7. Lite shopping i lördags och ja en san dar mys helg. 
 
Till en annan sak!
Jag vill jattegarna börja lasa NYA bloggar för jag fick natt bryt i helgen och raderade alla bloggar jag följt genom aren fran mina FAVORITER pa datorn. Inget illa menat mot dem men jag vill ha bloggar att bli inspirerade av, eller att man har lite samma liv eller liknande. Och vissa laser jag bara av ren vana fast jag tycker dem ar supertrakiga! Min blogg ar sakert inte heller kul hela tiden men nu vill jag ha nytt att lasa och vill saklart Lasa Era Bloggar!!!
 
Ex. om ni bor utomlands, speciellt i Turkiet tycker jag det ar superkul (dock ar jag otroligt dalig pa att hitta till dessa Turkietbloggar av nan konstig anledning...) eller ni kanske har nagra andra band med Turkiet och skriver en blogg? Eller tipsa bara om era bloggar eller om ni har nagra ni foljer som ni tkr ar bra!? Jag vill lasa lite nytt :)
 
 
Theresa

Hej! Har läst din blogg ett tag, men har inte haft en blogg själv förrens nu :) Jag har nyss startat, så jag har inte helt kommit igång med vad jag ska skriva om. Så, än så länge har jag mest skrivit om mina naglar, haha! Men kolla gärna in om du vill :) Förhoppningsvis tycker du inte att den är alltför tråkig! Skriver på engelska för att jag bor i Chicago och mina kompisar här ska kunna läsa den! Kramar

Svar: Spännande med Chicago! ska kolla in din :)
Volleybollfrun

Emma

sandmellantarna.com och jamilja.blogg.se är 2 väldigt roliga och givande bloggar av 2 kvinnor bosatta i Turkiet :-)

Svar: Tack, ska kolla in dem!
Volleybollfrun

Emilie

Jag bloggar om mitt liv i Wien, Österrike pa engelska sen 2006: http://mimiesmicrocosmos.wordpress.com och pa svenska sen 2010: http://mittiemellan.wordpress.com

Aker ju till Istanbul en gang om aret nästan, samt läser fortf lite turkiska, sa liite Turkiet-anknytning finns :)

Svar: Ja men din brukar jag kika på ibland och du är så duktig och kommenterar här inne ibland, det gillas!! :)
Volleybollfrun

Emilie

;)