Mina perfekta bullar :)

 
Bland det bästa som finns! Ett kallt glas mjölk och nybakade kanelbullar. 
 
Godmorgon!  Idag gick jag på VIP-morgon på H&M i stan, de bjöds på frukost, 20% rabatt och så kunde man lämna in gamla H&M-kläder som bara legat och skräpat vilket var största anledningen till varför jag gick dit! Jag är rätt duktig på att rensa och har oftast som regel att gå efter att har jag inte använt plagget på mer än 1 år så kommer jag inte använda det framöver heller... 
 
Igår kväll stod jag i köket hela eftermiddagen/kvällen - baka kanelbullar det är rätt så tidskrävande, det. Men vilka fantastiska bullar jag gör då! Jag tror jag underskattat mig själv i köket, men det jag gör blir nästan jämt supergott!  Jag får dem nästan att se ut och smaka helt som Ikeas och för mig är det bra. Mitt tips är att inte snåla på något, ös på med smör, kanel och socker! Guray åt 6 st, det bullmonstret!
 
Therese Nystedt

Hej!
Ser att du gillar att rensa vet att du har eller har haft om du inte gjort dig av med en stickad tröja från H&M rosa med guld ränder på tror det är från Lana del ray's kollektion. Om du vill sälja den hör av dig, lycka till med allt som komma skall Med vänlig hälsning, Therese

Svar: Åh, den gav jag bort förra veckan annars hade den vart din!
Volleybollfrun