Kräftskiva!

 
Sitter här i mammas kök i mina urslitna mammatights och linne och två st. take away-latte från stan! Halsbränna i natt igen och en massa spring + lite feber så jag känner mig allt annat än toppform just nu. Nu har jag fyllt på med losec och ska väl klara mig några nätter till, vad skönt det kommer kännas när bebisen är ute och halsbrännan borta! Sista veckorna har den vart hemsk mot mej. Men det är väl i såfall det enda jag kan klaga på.
 

Brorsan och Gurra mumsar kräftor och väntar på att få öppna sina presenter.
 
 
Mamma, jag och Gurra dukade upp bordet med kräftor, ostbricka, franskt bröd, lite olika drickor och tårta!
 
 
Igår sprang jag runt på stan hela dagen och sammandragningarna var inte nådiga när jag kom hem igen, men behövde fixa lite födelsedagspresenter! Och det gör jag helst och bäst själv. Köpte kläder till G i 35-årspresent (2 st. cardigans, 1 st manchesterbyxa, skärp, en halsduk, en sjal och en iphonecase i läder) Köpte en skjorta på Brothers till brorsan och ett armband från Snö of Sweden till mamma. Alla vart jätteglada!  På kvällen dukade vi upp för kräftskiva på mammas gård och jag serverade min blåbärscheesecake till familjen och några grannar, vi sjöng för grabbarna och de fick öppna presenter.
 

Fantastiskt god cheesecake om jag får säga det själv! Jag hade hallon i själva ostsmeten och blåbär upp på.
 
 
Här är G, födelsedagsbarnet själv i sina nya kläder! Allt förutom halsduken köpte jag, halsduken var från mamma.
 
 
Och här har ni mig och magen, kände mig lite piggare och fräschare där än vad jag gör nu. Kallsvettas om vartannat, har fortfarande lite ont i halsen och känner mig slut. Det blir en riktigt söndagschill dag om jag får bestämma och det får jag oftast. Hoppas ni myser i solen!