Iamsterdam

Oj! Länge sen jag skickade iväg nått här ser jag! SRY! Nu har jag en liten stund över och tänkte slänga in ett inlägg om vår amsterdamtur! Alltså, det var hur kul som helst och va härligt det var med lite storstad, stress och kyla - som jag omedvetet faktiskt saknat! Få lite xmas-känslor och go bananas på HM!

Vi reste iaf i torsdag vid lunch till Holland, gick snabbt och smidigt, köpte en blaska och läste hela vägen upp! Dagarna gick fort men det var hur trevlgit som helst, vi drack och åt ute en massa med goa vänner från Holland/Turkiet och G träffade sin arbetspartner för möte och allt gick som smort. Alla Gurays universitets vänner bor numera ute i Europa och i Holland har han bästa kompisen Akin med hans trevliga Nil, jag såg verkligen fram emot att träffa dem för de är sjukt trevliga och vi har jättekul i hop :) Speciellt när vi alla besökte red light district ;) många skratt där!

Måste jobba på  lite nu!



Akin och G -
bästisar sen universitet i Ankara (Akin bor i Haag nu)



Jag och Akins trevliga fru Nil som jag alltid har väldigt kul med! vi tjattrar lika mkt typ :)



Van Gogh



Vad är Holland utan väderkvarnar?







Julstämning!



Här köpte vi glögg!

Ser så fram emot Sverige resan över jul nu!!!!