Godmorgon!

I natt har jag sovit som en prinsessa och behövde verkligen varje minut för att klara av ett sånt här tempo. Jag slocknade kl. 23.00 och vaknade nyss, hoppade in i duschen och sitter här nu med ansiktsmask och kaffe! Snart blir det en tur ut till flygplatsen (Atatürken) för att hämta min mamma, min lillasyster och en vän till familjen. Mina första gäster! Det är ca. 25-30 st. som kommer komma och det är jag jätteglad för! Min bror kommer på torsdagkväll tillsammans med alla mina kusiner. Och det bästa av allt är att nästan alla bor på hotellet jag rekommenderat som jag har bara 5 min. promenad till och igår var vi och pratade med hotellet som sa att jag fick vara här hur mycket jag ville!

Nu ska jag svara på era kommentarer.



k

grattis och lycka till med bröllopet. det är så roligt att läsa din blogg, hoppas att du lägger upp många härliga bilder från festen sen.