Dürum i Bostanci

Under tiden jag vart här har vi nästan bara ätit lokal mat, alltså turkisk mat! Man får passa på när man är här! Allt annat kan man ju hitta hemma. Efter en lång dag mös vi lite i Bostanci bland fiskmåsar och båtar med varsin dürum, G alltid i telefon som vanligt :) som tur var är jag bra på att underhålla mej själv! Gott var det också!
Nu har jag lovat grabbarna tacos här hemma, bara för att bryta trenden (har bröd + kryddmix med mej från Sverige!) eftersom G. stannar kvar här ett litet tag för jobb och jag åker tillbaka hem för jobb. Förhoppningsvis hinner han komma hem innan påsk då jag åker till mamma men han behöver vara på plats här nu under några veckor för att göra förhandlingar mellan spelare och klubbar så jag får försöka underhålla mej själv hemma!


Maria

Va kul det måste vara att vara tillbaka där igen. Eller både på gott och ont. Men kul att se igen=)