Ny ♥

... en vårponcho som jag garanterat kommer använda mycket nu då solen börjar titta fram! Matcha med min Gucci-väska eller LV-väska och brillor. Ljusbrunt, beige, vitt, militärgrönt är färger ni kommer se mej i vår! Behöver ett par eller fler ballerinor men har sett att HM fått in ballerinor för 99:- i olika färger och i fejkskinn. Funderar på ett par svarta och kanske ett par ljusrosa? Priset är ju skrattretande! Men dessa skor verkar ju aldrig riktigt gå ur tiden... Mycket färg har kommit in till våren och man ska kläs i gult, grönt, blått, rött men jag vet inte riktigt om det är min grej, drömmer om en lång röd klänning dock och hoppas jag ser den snart! 

Längtar inte ni också till våren och att få byta ut garderoben lite? Vad ser ni mest fram emot att bära första vårdagarna?

Kommentera gärna! ♥