Lalaland

Såhopp, nu har jag pillat ytterligare ännu en gång med min header som jag ALDRIG blir nöjd med! Men den här kände jag mej nöjd med nu för att vara gjord av mej? "the rest is still unwritten" tyckte jag passade in på mitt lite smågalna, impulsiva liv! ;) Har jobbat hela långa dagen och tänkte sammanfatta lite av kvällens tv-program, just nu pågår Robert gustafssons Rolandz på tv:n, men sjuttsicken, vad är det för program!? Haha! Är det på skämt eller diggar folk detta? Sånt här går typ hem ute i hålorna där jag växte upp. I Dalarna. ALLA älskade Björn Rosenström där, ni vet, "vi är pojkarna som busar..." sjunger. Jag har aldrig känt mig riktig hemma i sån här musik, dansband eller inte i Dalarna heller förresten... :) Sen har jag tittat på SHF där jag bara blundar och håller för öronen när jag får se Agnes-Nicole. Varför kan hon inte bara ge upp?! Hon är urusel på allt hon gör! Modellar? Sjunger? Filmstjärna? Designar baddräkter? Jag har absolut ingenting emot folk som vill prova grejer eller så men hennes karriär i något av detta är slut innan den ens börjar. Att ingen bara kan säga till tanten. Har ni sett resultaten av alla 4 saker man fått se henne göra? Det är ju verklign så att jag skulle kunna agera bättre både som sångerska eller skådis än henne! Haha! Hon påstår ju sej vara rik och ditten, datten och vara känd i Hollywood men jag tror inte att hon är känd för något mer än en bitter skilsmässa från en man som var rik.

.

Ser ni hur filmtiteln ser ut?




 Och ser hon inte lite väl lik Jokern (Jack Nicholsson) i Batman?




Jokern?




Agnes-Nicole Winter?



Tyckte ni jag var elak nu eller håller ni inte med mej lite? :)

Och sen ska jag avsluta detta tv-inlägg med en kommentar om Ensam Mamma Söker som jag tycker borde tillämpa sina regler lite. Ingen fick någon. Varför kör dem det här programmet fortfarande, de är ju ändå lika mycket singlar efter programmet!? Eller borde de lägga om programmet lite? Jag blir lika arg och ledsen varje gång det tagit slut mellan paren innan ens hösten hunnit komma... och sen när jag ändå är inne och röjjer i den smeten med förhållande som tar slut så skulle jag nu kunna säga hundra procent ärligt att flytta aldrig till LA och Hollywood och sök evig kärlek för det existerar verkligen inte där. Tre av mina favoritpar har breakat bara.. sådär.. Vad är problemet där borta i Lalaland eller är folk bara helt totalt uppslukna i sej själva? tror på det sista jag.


Dem jag alltid trodde skulle vara ett par. Son på 2 år. Nu: Singlar...



... och samma här! Courtney stays singel now.



Housewife Eva och sin Parker har också slängt in handduken efter många år tillsammas. Aset till kille verkar inte bara vart nöjd med Eva. SUCK!

Ja, så nu vet ni det! Men jag tror fortfarade på evig kärlek. Men den verkar inte finnas i Hollywood så flytta inte dit om du söker den... ;)