Akon var grym



Känner just nu att jag har mycket annat att tänka på nu än bloggen så den blir lidandes lite, lite bloggtorka om jag ska vara ärlig! Och vi har mycket att fundera över om vår framtid. Men måste bara berätta om kvällen igår. Vi var på Akon i Mackaparken, helt f*cking bäst var han! Å, så bra det var! Hela publiken var med och dansa 110 %. När han körde Sexy Bitch (David Guetta) rörde sej publiket som ett bollhav! :) Vilken pipa killen har alltså! GRYMT! Sen vart det nattklubben Supper i Ortaköy och vi var alla verkligen på G! Jag dansade som om det inte fanns någon morgondag, vilket jag får igen idag... och när vi skulle åka hem så vart det helt galet! Vi bor hos en kompis i Kadiköy men taxichaffisen körde oss till Bakirköy och jag frågade om han visste var Capitol låg och JA, svarade han. Vi var lite för ouppmärksamma att se vart vi var förrens jag såg skyltar om flygplatsen! :)






Anonym

Ingen bloggtorka tack!