Gott nytt år!

Hej på er alla,

sjukt dålig uppdaterad blogg - jag vet.

Jag är i allafall tillbaka hemma i Istanbul! trodde ärligt talat att jag nästan skulle dö på min resa hem, kan tänka mej att jag skrämde de flesta människor med mitt snörvlande, nysande (jag nyser ungefär var 3:e min) och hostande! "svininfluensan" tänker väl dem... men NÄ! den funkar inte, jag har ju vaccination nu...! :) men nån dunderförkylning har jag åkt på och att flyga på det är ingen bra kombination. Så, nu är jag ännu sjukare! Och vad är det för dag idag då? Jo! Nyårsafton! vi hade värsta planerna att åka till någon skidort här i Turkiet men just nu känns det som att jag inte orkar med nånting! SUPERTRÅKIGT!

Men jag hoppas på att det slår om snart och jag kan bli människa igen.... :)

Här i Istanbul är det som att komma till våren, väldigt varmt ute och soligt! men jag har haft min Canada goose jacka hela tiden för jag fryser som ett litet lamm....

ATCHO! ATCHO! ATCHO! där vart jag medvetslös några hundradelssekunder och är det inte konstigt att man alltid nyser 3 gånger??! Nyser man mer än 3 ggr på raken så är det en allergisk reaktion. Har jag läst nånstans :)


Nu ska jag gå och snyta mej igen och fortsätta vara sjuk. Ville bara säga HEJ! Och gott nytt år på er :)