Med barnen på bad!

 
 Har precis krypit ner hos mina små liv  De ligger helt utslagna! Eidan somnade sittandes i soffan typ. Det blev en hel del för honom idag! Syrran tog med han ner till änderna och sen vidare ner på stan och biblan för lite lek och bokläsning! Han gick själv hela vägen fram och tillbaka. Väl hemma hade jag gjort lunch till dem och eftermiddgasnapen fick vi hoppa över då en eftermiddag på badhuset stod på schemat. Vi packade badblöjor, frukt, handdukar och badkläder och åkte upp på Lugnet. Lara fick inviga sin nya baddräkt och var så söt i den! Jag dog lite när jag fick se henne i den, hon börjar bli alldeles för söt! Hon helgillade babypoolen (som är extra varm) och tittade stort på brorsan som härjade runt. Mormor, Filip & Syrran var också med så jag fick hjälp med barnen och kunde både simma 25 längder (behövs efter denna påsk..hrmf!) och ångbasta läääänge! Kändes som jag svettades ur ett dussin skit. Såna här grejer älskar jag att göra med barnen och min familj här! Smart som man oftast blir som mamma är att ligga ett steg före oftast så jag hade redan gjort en jättegod thainudelsoppa innan som bara var att värma på när vi kom hem, hungriga & trötta! 
 
Laras söta baddräkt.
 
 
Nu ska jag titta på mina sovandes barn innan jag själv dunar. Jag älskar att titta på dem när de sover.