Sista gången för allt.


 





Tjoho! Har precis trillat in i lägenheten efter att ha suttit på läktarn sen kl. 17.00 (aj!) och nu är det inte många timmar kvar tills jag måste bege mej bort mot flygplatsen, checka in och säga farväl för ett tag till både G och Istanbul! :-( På ett sätt är det alltid kul att åka "hem" och på ett annat sätt är det jobbigt eftersom jag inte kommer få se min Plutt på ett tag! :-( så det är både och... dessvärre har vädret vart trist sista tiden, molnigt, grått och regnigt så lite snö kanske uppmuntrar :-) Men det ska bli kul att komma hem till familjen, vännerna och hundarna, få jobba lite, äta svensk mat, se svensk TV och sånt! :) Maten tänker jag framför allt på! ;-)

 

Ska hoppa in i duschen nu och det blir faktiskt den sista duschen jag tar i det här hemmet. Men att vi lämnar lägenheten känns inte så jobbigt, det var mycket besvär med den och jobbigt att vi bodde på första våningen utan BRA balkong så den är jag glad att slippa! :-) Sen ska jag pussa sönder min G här hemma! Å! Kommer sakna honom. :-(