Första dagen i förskolan!

 
Min lilla "skolpojke" redo för dagen med kånken på ryggen från mormor!
 
Ja, så var första förskoledagen över! Jag var så taggad imorse & Eidan med. Redan vid 7.00 var jag uppe & skuttade - inte komma försent första dagen på förskolan. Lik andra dagar så sprang Eidan in när vi kom och jag, G & Lara vinkade av honom rätt så snabbt och gick till ett frukostställe intill. Jag var lite hispig och G tyckte jag var fjantig som var lite nojjig över allt, men det hör till tycker jag. I 3 år har det typ varit jag & Eidan 24/7. Efter frukosten tog jag med Lara ner till havet på en promenad, G åkte och gjorde några ärenden och sen skulle vi ses åter igen vid  hämtningen. Det var de längsta 4 timmarna i mitt liv verkligen! Tiden gick SÅ sakta. Jag ville mest att klockan skulle bli 13 så jag krama om honom och se hur skoj han haft. 
 
 
Lite bilder från min & laras promenad.
 
Tills sist slog klockan 13.00. Jag ville inte vara första föräldern att hämta, liksom hänga på låset, utan väntade tills den verkligen var 13.00. Jag hörde dock Eidan hela tiden, mest av alla! Tydligen hade han ramlat. Sen fick jag en liten kram av honom. Allt hade gått bra! Mycket energi sa dem men det kan vara så första dagen av alla intryck/nya människor osv. Han hade haft jätteskoj. Han älskade när de dansade. Måltiderna hade gått bra även om att pricka risen i munnen rätt inte är hans starkaste sida så ombytet hade fått användas redan första dagen, bönorna hade han lämnat. HAHA! Jag gillar inte heller bönor. I slutet av veckan får man bilder på vad de gjort, ska bli skoj att se! Jag trodde han skulle vara supertrött efter men han höll sej vaken tills 20.00 som han brukar, han ville bara ta det lite lugnt med "mammas iphone i soffan".
 
Anonym

Men åh vad fin han är😊

Svar: ☺️💕
Volleybollfrun