Days With D ♥

 
Min Denise är här! Ni som följt mej & bloggen ett tag vet att vi blev vänner i Istanbul för 2 år sen? Idag verkligen en av mina bästa vänner! Dessvärre inte boendes i Istanbul längre men vi ses här och där, nu är hon uppe hos oss i Dalarna och hälsar på. Såå skoj! Eidan var lite blyg, vi sågs sist precis då Lara fötts! Men han fann sig till rätta hos henne rätt snabbt ändå. 
Vi har haft såklart jättetrevligt och massa att prata om! Igår gjorde mamma jättegod middag till oss alla, vi har hunnit ta en liten sightseeing med bilen ut till byn jag växt upp i, så jag fick visa min skola och vårt gamla hus, sen även en snabbis upp till gruvan och ikväll blev det ett litet restaurangbesök för oss och Lara ute på Olearys. Mysigt och trevligt med rätt kass service och mat. Men vad kan man förvänta sej...? Imorgon ska vi besöka några loppisar till Denises stora förtjusning och även ska vi försöka komma över en typisk souvenir från Dalarna - en Dalahäst!
 
Godnatt gott folk!