THE BABY GUESTBOOK

 
Godmorgon!
 
Vill bara tipsa om en fin liten bok som jag köpte som en liten present till våran tjej! Den är lite annorlunda än vanliga "Mitt första år"-böcker och liknande och fylls i av våra familjer, kompisar, gäster, bekanta mm. som träffar henne. Jag tycker boken i sig gör sig så fin också på byrån, den finns på engelska också och kan vara kul att ge till doppresent eller när en bebis kommit till världen. Jag köpte min HÄR för där var den billigast och gratis frakt med! 
 
HELG är här och det är bara att dra i spaken och köra! Denise kom till oss igår och är här ett par dagar och hälsar på och jag behöver henne verkligen nu när det vankas KALAS! Rätt så mycket förberedelser idag men vi tar dem senare för nu ska vi åka på bebiskontroll och GUD vad jag längtar efter att få se henne igen. Jag hoppas verkligen att hon inte gått upp för mycket i vikt och att min doktor inte flyttar fram mitt datum ytterligare för då är det något som inte stämmer...
 
Ikväll ska vi på tjejmiddag bara jag & Denise på bästa stället i stan (vår sida!)
 
bebiskontroll - doppresent - present - thebabyguestbook