Laura & Mert

 
Idag har Eidan haft playdate med Mert
 
Snart 1:a december - pirr pirr!
Längtar till Eidan får öppna första luckan i sin kalender imorgon och få se första avsnitt av julkalendern (hoppas den visas för utlandssvenskar) och jag har även tänkt att se varje avsnitt av Sunes Jul fram tills jul, alltså hur KUL & BRA var inte den? Fortfarande min favorit. 
 
Idag har vi haft besök här hemma av Laura & Mert. Besöken avlöser varandra härhemma men alla vill såklart träffa den nya bebisen även om hon kanske inte är den mest sociala vid 3 veckors ålder. Desto mer social är Eidan som är överlycklig av alla som kommer hem & vill leka med honom och alltid har dem present till honom också, hoppas han inte börjar ta det som någon vana. Barnen fick jättefina kläder av Laura och dem får så mycket fint från alla håll & kanter att jag inte hänger med att visa upp längre! Men verkligen TACK vad glada vi blir till allt vi fått till de små ♥
 
Vi hann med lite lek ute i trädgården sen gick vi in och fikade & lekte mera, tror jag får byta ut alla kakor mot fruktsallader snart för detta är inte hållbart om man vill komma i form och så kommer JULEN på det snart... Eller så struntar jag i det totalt & gottar på fram till nya året som snart kommer!
 
Här är det vi fick idag! Supertack!