360 East Istanbul

 
Igår var en dag som blev lång! Jag lämnade Eidan till farmor och farfar redan på morgon för att hinna:
 
Fortsätta leta klänning, skor till bröllopen. Noll resultat! 
- Ha Swealunch på 360 på Hilton hotell i Kadiköy 
- Gå och klippa mig hos frisören. Yes! Det hanns med och denna gången en ny kille som jag blev riktigt nöjd med. Jag var tvungen att fråga om han var turk för han såg mer arabisk ut, men det var han. Vill bara ha han resten av gångerna! 
- Åkte sen och köpte bil med farfar och farmor! 

360 East Istanbul Restaurant är toppen! Fantastisk utsikt över Istanbul och Bosporen, maten är jättegod och bra priser, fin solterass fär cocktails och bad, verkligen en pärla om du frågar mig och jag ska nog försöka gå dit med Guray och fira vår årsdag snart! Iallafall så är den hur bra som helst och även om man besöker Istanbul och åker till europeiska sidan kan man bara ta en kort båttur över till Kadiköy och besöka restaurangen!