Eidan berättar...

 
Yes, 6 månader har jag hunnit bli! Stora grabben jag! Just nu händer det så mycket i mitt liv att jag är helt snurrig om kvällarna. Och på nätterna också. Jag vill liksom så himla mycket, mest hela tiden! Och plötsligt har dem fått för sej att jag ska börja sova i min egna säng, visst, kan jag väl, spelar inte mig nån roll. Jag gillar ju att vakna tidigare än både mamma och pappa, ligger helst och snackar lite för mig själv så jag väcker dem då, men mamma vill helst att jag somnar om då, men det vill inte jag. Jag vill UPP då! Och när vi väl kommit upp så blir jag sömnig igen och somnar om men då är mamma redan uppe och druckit kaffe. Hehe! 
 
Jag kan ju nu stå på alla fyra och krypa lite åt olika håll, nån gång dunsar jag i golvet, men annars står jag stabilt! Sitta är inget för mig alls, supertråkigt! Jag gillar att krypa och leta kablar. Det är så sjuuukt kul med mattfransar, kablar, snören och sånt! Mammas hoodies snören is tha shit! Pappa är rolig när han slänger mig i luften men annars tycker jag om min mamma väldigt mycket nu. Nästan lite för mycket! Tycker det är jobbigt ibland om jag är i vardagsrummet och hon går ut till köket. Jag menar, hon kan väl vara med mej jämt!? Jag älskar att göra pruttljud och pilla på mina två tänder. Sitta upp i vagnen är också kul, speciellt om jag ser fåglar eller hundar. Jag är väldigt glad att mamma och pappa plockat bort liggdelen. Hallå!? Jag är väl ingen bebis heller. Man ser jui ingenting i den! Mamma säger jag är jätteduktig på att äta, ja, jag äter väl det jag får helt enkelt. Morötter är favoriten!
 
X Eidan
 
Emma ohlsjö

Eidan du börjar bli stora killen!

Svar: Jo jo =)
Volleybollfrun