Mys vid stranden!

 
 
 
 
Godmorgon! Nu njuter vi av våra dagar hemma i Sverige, så kanske inte blir jättemycket inlägg men försöker göra ett varje dag iallafall. Igår hade vi en fantastiskt fin dag med min syster och hennes kille, brorsan med hans tjej, Eidan, Leia och jag. Strandhäng med fika från morgon tilll kväll och massa badandes barn. Jag köpte vattenmelon, Loka (saknat!) gjorde baguetter och Eidan var säkert ner och plaskade tio ggr i sjön. På kvällen gick vi till pizzerian och satt ute på deras uteservering, jag körde på en sallad, försöker hålla mig till nyttiga godsaker nu!
 
... Annars pågår morgonmys nu! Bolibompa + välling för lillen! Så svenskt det kan bli! "Nu ska vi göra som svenska barn, de dricker välling och ser Bolibompa...!" Eidan tycker välling är sådär hittills, kanske likabra.
 
Idag åker vi och hälsar på min bästis och hennes Elliot i Smedjebacken, ännu fler mysiga, somriga dagar väntar!
Carin

Ja det är nog likaså bra att han ej gillar välling, annars blir det mkt vällingkonkande för hans mor :p

Frida

Testa med sempers natti natti välling (tror det är 6månader) för den innehåller både majs och havre. Othilia var inte heller så förtjust i välling när vi började med bara havrevälling.

Hoppas allt är bra med er? Hur länge stannar ni i Sverige nu? Kraaam

Svar: Tack gumman för tipset, vi stannar länge nu, ända tills jag tröttnar, då åker vi ner igen ;) hur går det med flyttandet? Skulle så gärna vilja se er! Kram x
Volleybollfrun