Status:

Imorgon är det sista dagen vi kommer vara i denna lägenheten, vad konstigt det känns... Iallafall 1,5 år bodde vi här och vi älskar vår lägenhet! V.e.r.k.l.i.g.e.n. Den var toppen för oss! Men det hade verkligen inte funkat att bo kvar i denna med en bebis och G måste verkligen ha eget kontor. Men det var en bra lägenhet under tiden vi bodde här och jag kommer sakna den. 
 
Både idag och imorgon har vi hållt på med att flyttstäda. Och samtidigt försökt underhålla lille Skrot. Vissa dagar sover han långa naps och vissa dagar blir det bara en liten stund här och där och så var fallet idag, mycket nyfiken liten kille på vad vi sysslade med men lite musik och tända lampor i taket kunde underhålla medan mamma och pappa skura spisar och kylskåp. Snart kommer G åka väg och jag kommer säkert få en chock att plötsligt vara ensam med Eidan, eller ensam kommer jag inte jämt vara eftersom vi kommer vara hos min mamma men jag tror det kommer vara lite skillnad, för han tar hand om Eidan väldigt mycket. På fredag åker vi, lilla familjen, till Dalarna, G stannar med oss några dagar sen åker han nästa vecka ner till I, det blir mycket jobb för honom men också ska det fixas lägenhet och bil och allt därtill. Jag är SÅ glad att jag slipper det och kan njuta av Eidan och dagar uppe i Dalarna! 
 
När vi är uppe i Dalarna så lovar jag bättre uppdateringar! 
veronica

Hej, har ni flyttat med möbler till Turkiet någon gång? Min mamma flyttar ju oxå med oss och hon vill gärna ha med sitt bohag. Vi har skickat efter lite offerter men tänkte om du kanske hade någon firma att rekommendera eller att inte rekommendera; )

Svar: Hej Veronica! Nej, har aldrig gjort det så har ingen aning hur det är. Har ni hittat nått bra?
Volleybollfrun

Veronica

Hej, ja det lutar åt att dom ska skeppas i en container, tar 6-8 veckor. Väntar med spänning på offerten som ska komma på måndag. Riktig guldkkimp den där Eidan måste jag säga, så sööt :)

Svar: Då får du berätta priset, spännande! :) 6 veckor är ju okej... Tack! Värmer i mammahjärtat när man får höra sånt om sin lille :) kram!
Volleybollfrun