Lazy Easter Days!

 
Hej godingar! Hoppas ni haft en bra påsk hittills! Har precis kommit hem från en fikadate med Cia och har innan dess umgåtts med min mamma och syster hela förmiddagen. Eller det är väl det jag princip gjort sen jag kom upp hit. Vi har haft mysiga dagar men en massa god mat, påskägg och godis, härliga promenader och igår var vi bjudna på en supertrevlig påskmiddag hemma hos en av mammas vänner. Det känns härligt att jag är ledig hela dagen imorgon också, behövde några dagar att vila upp mig. Är rätt så trött om dagarna och somnar mer än gärna och väldigt snabbt på soffan minst en gång om dagen. Den här lilla bebisen tar all energi ifrån mej.
 
 
Kaffekoppen är ju skippad sedan länge sedan, så juicer och smoothies brukar bli mitt fika nu för tiden. Idag körde jag på en mangosmoothie hos WAYNE´S som var jättemumsig.
 
Dags för en nap igen på soffan! Dem här två sällskapar mig gärna. :)