Hemmaspa!

 
Godmorgon! Sitter i soffan med mitt morgonkaffe som jag håller så kärt igen. Snart ska vi ut på en liten lördagspromenad, få lite frisk luft och röra på påkarna! Älskar attt hösten är här! Som höggravid får man tycka det tycker jag. För värmen har vart jobbig. Och bor man mitt i stan i en lägenhet, utan bil, utan cykel och väldigt långt till närmsta sjö, får man verkligen tycka det. Så välkommen hösten!
 

Igår hade jag en liten SPA-stund för mig själv, fixade naglarna, ansiktsmask, plockade ögonbrynen och gjorde en liten renovering inför det som komma skall. Det enda som jag verkligen borde göra är att toppa håret och färga utväxten, men har bestämt att vänta med det till efter bebis ankomst. Lite fint nagellack blev det också från O.P.I och G fick hoppa in för att fixa tånaglarna, var ett tag sen jag kunde nå dem. Brukar inte kunna göra det normalt sett annars heller... 
 
 
Nope, ingen bebis än heller för er som undrar... Det enda jag känner är hans lilla armbåge som sticker rakt ut i magen och såklart sprattlar han omkring därinne hela dagarna, tar en nap ibland. Rör jag mig känner jag kraftiga sammandragningar och till och från kommer en liknande mensvärk som jag vet kan uppstå när det börjar närma sej, men om något är på g eller inte är svårt stt säga. Vi får försöka få dagarna att gå även om man vill att det ska hända NU.