Happy Birthday To Me!

Today is my birthday! :) 
 

Jag fick det jag ville ha, sovmorgon... :) Frukost och skumpa och flera superfina presenter av min man! Kul att ha lite uppvaktning en hel dag, men det brukar min man vara bra pa varje dag faktiskt! Lyckligt lottad! 
 
Skriver mer senare, nu mys i Stockholm!
 
 
 
 
 
Emilie

Stort grattis!!! Jag firar också idag, fast jag inte fyller år förän om ett halvår ;) Ha en fin dag!!

Svar: Tack så mycket söta du!
Volleybollfrun

annica

Hejsan!
Grattis på födelsedagen, fina presenter du har fått av din man. Själv väntar vi hem min dotters svärföräldrar för att fråga om min dotters hand till sin son, lite nervpirrande,
första gången som min man ska träffa dom innan dom gifter sig 18/8 så nu är det mycket att stå i, mina små barnbarn ska vara brudnäbbar så vi håller på och köper deras kläder nu, men det ska nog gå bra allting hoppas vi.
/ANNICA.

Svar: Det går nog bra :) Lycka till med allt!
Volleybollfrun

Lina

Nämen! Maaalin! Jag har helt missat din dag. Känner mig usel. :(
Stor kram på födelsedagen!!!! Ser ut som ni hade en perfekt födelsedag!

Svar: Nej känn dej inte usel Lina, det behöver du verkligen inte... Du är en kvinna i farten, sånt händer. En av mina bästa kompisar har dock inte hört av sej ALLS och hon får faktiskt känna sej usel ;) Saknar dej, hörde du ska till bodrum? Skööönt! Hoppas vi ses nånstans nångång. KRAM!
Volleybollfrun