De soliga perfekta dagarna fortsätter













Vackert väder! Vi har haft en helt perfekt lördag idag, jag, G & lillebror. Frukost på terassen, sen har vi strosat runt i stan, kikat lite i butiker, druckit frappe, njutit av värmen & fina vädret, suttit och spelat backgommon och ja, njutit Istanbul! Stannar 1 vecka till så vi kommer säkert hinna med lite mera + njuta av vädret! G. undrade om vi skulle åka till Bodrum ett par dagar men jag känner faktiskt nu att bara vara i Istanbul den tid jag är här! Har hört att värmen är till Sverige? Låter toppen om det blir till nästa vecka!

A

Ja du.. Här i Småland är det regn :/ Hoppas det är fint där uppe i Sverige när du kommer hem! :)



Ni verkar ha det riktigt skönt där borta. Om jag var du hade jag inte tackat nej till Bodrum! Bodrum ser ju ut att va helt otroligt.. Önskar jag själv hade råd att åka dit..

Sinem

Hej Malin!

Jag har läst din blogg ett tag nu och gillar den verkligen. Som turk fast född och bosatt i Sverige var de roligt att se Istanbul från ditt perspektiv :) Har sen 2 veckor tillbaks bosatt mig äntligen i Istanbul. Så bor nu mera i Adatepe. De roliga är att jag är från Uppsala. Så nu får jag följa min hemstad från din blogg :)