BlackBerry Bold 9700



Idag när jag stod och fixade med dukningen så ringde det i en telefon men jag kände inte alls igen signalen. Det var inte från min. Men inte från Gs heller. Så jag reagerade inte först. Men det fortsatte att ringa och jag undrade och frågade honom var det kom ifrån? "Titta då!" svarade G. Och så kikade jag i det andra rummet och vad fann jag där - En BlackBerry Bold 9700! Jag tror jag skrek rakt i fem minuter. Jag har fått en käresta! Kommer mej vara trogen länge.


Anonym

hej! hur är alanya i slutet av februari? är det varmAre än sverige o har butiker osv öppet eller är det helt dött? o är shoppingen lika bra i antalya som i alamya??:)

Malin

Hej :)

Alanya februari är självklart varmare än Sverige men det är ju ingen sommar direkt, kanske allt mellan 10-18 grader! Är solen framme kan det ju vara skönt! Om man jämför med hur mkt fart o fläkt det är under sommaren är det relativt dött men mkt är fortfarande öppet! Om det är typiskt chartershopping/marknad som du är ute efter så är Alanya bättre men Antalya har bättre shopping av vanliga butiker/märken i normala priser/exklusiva priser! Antalya är ju en större stad så de har bra butiker i ex Migros shoppingmall.