Laras nya sommarkläder!

 
Har hittat så mycket snyggt & coolt till Lara i sommar! Snart blir det så varmt så hon kan använda allt men vi spar oss lite till. Det behöver inte vara dyrt för att vara snyggt. Barn sliter såå på kläder och jag vill oftast ha fina kläder men inte dyra. Alla plagg på bilden kostade totalt ca. 100 ₺ ihop vilket motsvarar ungefär 250:- Det är en blanding av affärer/märken men jag tycker själv jag är "shoppingproffs" och hittar i alla okika små gömmor. På Lara gillar jag en mix av tuff/söt, lite som min egna stil. Oftast har jag svart, rosa, vit, grå, guld eller animalprint på henne. Jag tycker inte om ex. grön, röd, orange, blå, gul. 
 
 
Birgitta S

Åh vila fina kläder o till fyndpris ja de växer ur o sliter så det räcker bra att satsa på sommarkläder en säsong i taget om man handlar på våren. Älskade att handla till mina söner inför sommaren nu handlar de själva fast på mitt kort Suck!
Trevlig helg o må så gott!
Birgitta S

Svar: Ja, shoppa inför sommaren är ju superkul verkligen !! :)
Volleybollfrun