Brunch m. SWEA!

 
Mitt glada SWEA-gäng! Alla råsugna på frulle och lapa massa sol!
 
 
Jummy jummy in my tummy! Den här frukosten alltså, SMASK! Endast 60 kronor kostar den, galet bra pris väl?
 
 
Lara och Isak kände lite på vårgräster och på varandra. Två små bebbar ihop är väl det sötaste!
 
 
På väg hem från en heldag m. brunch, promenader & parklek, rätt trötta nissar i vagnen!
 
 
Lara var coolast i stan! Nya puderrosa dojjor & Adidas-tracksuit i leo
 
Hej vänner! Ska egentligen gå och lägga barnen men ville slänga in ett inlägg från gårdagen. Vi hade SÅ varmt & skönt igår! Helt strålande väder. Jag kickade igång dagen med att skicka Eidan till förskolan äntligen och drog sen på mig joggingskorna och morgonpromenerade en 6 km bort till en anordnad SWEA-brunch genom SWEA. Hade valt bästa Happy Moon´s i Fenerbahce dagen till ära och det visade sej verkligen vara ett bra val då solen lös på oss och uteserveringen var öppen. Frukostarna är det heller inget fel på där. Megatallriken får du för 26 TL//60:- full m. olika ostar, salamis, toast, hallomi, sylter, oliver, grönsaker, frukt mm. Lara fick vara med på frukosten också medan Eidan var i skolan. Efter brunchen var vi ett gäng som promenerade runt marinan och parken, barnen fick stanna och leka lite och allt var bara himla mysigt och skönt i detta fina vädret. Tog en PW tillbaka på eftermiddagen hem och det var fullt längs havspromenaden och i parkerna, såg t o m folk som låg och solade i badshorts/bikinis. Kanske lite väl... 
Väl hemma kom vi precis innanför dörren, rätt möra efter en dag ute i solen, ett paket-leverans kom exakt samma stund vi kom hem och sedan blev det våfflor, bad och pjamas. Vi har verkligen spikade rutiner med barnen nu mera, speciellt kvällstid och det funkar verkligen så bra och är så skönt! Och när de somnat gott så älskar jag tiden man har för sej själv. Oftast gör jag mig något gott till kvällsmat, tänder ljus, gör te och ser några serier, bloggar, ringer någon vän, läser på min bok eller brummar runt på instagram, hihi. Sen längtar man tills dem vaknar igen när man går och pussar dem godnatt.