Familjedag på Akasya

 
"I'm a Showstopper?!" (Inne hos Victoria's Secret)
 
 
Victoria's Secret "stora butik" på vår sida (asiatiska) där även Pink ingår. Inget köp idag då jag är lite "ur form" för att shoppa till mig själv för tillfället..
 
 
Favorit! Här har dem fsntastiska grejjer till hemmet, G köpte en sak till bebisen ♥
 
 
Paus - Chaitealatte och lite vila av fötter..
 
 
 Ny butik! 
 
 
Inne på en av de lyxiga babybutikerna ♥
 
 
Jo Malone ♥ Tjusigare butik får man leta efter! Tyvärr ofta tom men ett doftljus går väl loss på 500 kr minst så.. 
 
Här ligger jag i soffan och kramas med min krambjörn Eidan. ♥ Vi har ätit glass och sett en film och myst efter en heldag på Akasya. Idag fick vi med pappan dit också så det blev en hel 
familjedag. Det vart ingenting till lägenheten utan bara till barnen.. Lillan fick en fin filt av pappa G, små strumpor och sen köpte vi blöjor. Ett stort paket Huggies till storebror och ett litet paket Prima 2-5 kg till lillasyster. Tänk att vi ska få lov att börja om från början igen... Jag har vart på G att han måste ta tag det där med Eidan och pottan, han har iallafall kissat på den en gång i veckan men vilket evigt passande det är. Vi tog en lunch och fika där tillsammans och trots fint sommarväder hade gallerian många besökare, kan tänka mig att många är nöjda med sommaren nu och vill göra annat. Vi blev där hela dagen och tänkte Eidan skulle få besöka "Hamleys - the finest toyshop in the world" men då han tog sej en rejäl nap igår så det blev inget. Vi kom hem sent på eftermiddagen och då var det tänkt att ha middagsbjudning men pga min förkylning hade G. ställt in den, men jag tror faktiskt en smsinbjudan om pokerkväll med grabbarna lockade mer än middagen men det vill han inte erkänna. :)