Laras födelsedagspresenter!

 
Laras födelsedagspresenter! 
 
Alltså TACK, TACK & åter igen TACK alla fina människor för allt fint ni gav till vår lilla tjej! Hennes garderob är inte nådig nu. Helt galet hur mycket fint hon fått. Allt från lyxiga morgonrockar till lyxiga vinterjackor. CRAZY! 
Och såklart en och annan leksak som uppskattades oerhört. Men som de knatar iväg i storlekar nu så uppskattas kläder verkligen också och jag blev generad verkligen när jag öppnade paketen, framför allt för att allt var så "mitt i prick" vad jag gillar att klä Lara i och en del hade verkligen inte behövt lägga så mycket pengar på dom. 
 
Men min tjej TACKAR SÅ och allt passade (förutom ett par byxor men de är bytta till rätt storlek nu!) och var så fint så fint!
 
Anonym

Det var det finaste jag sett i tjej kläder!😊

Svar: Ja, hon fick mkt fint !!
Volleybollfrun

Anonym

Jackan är en favorit! 👍

A

Finaste presenterna! :) Man kan inte annat än att älska allt!