We are on Holiday!

 
 
We are on holiday! 
 
Vi är i Side på all inclusive hotell tillsammans med barnens farmor & farfar! Så jag tar nog en liten semester från bloggen också IFALL det blir mycket tyst härinne men då vet ni varför. Eller så kanske jag uppdaterar, annars hittar ni mej på instagram - _malinsahin_ 
 
Vi är på ett jättebra hotell som har allt jag ville ha och hittills är ALLT lyckat och alla väldigt nöjda & glada. Jag är så glad att vi är här en vecka tillsammans med, just nu har Eidan dansat till minidisco 2 timmar nonstop & han fullkomligt älskar det! Kompisar har han fått också och imorgon ser vi fram emot Kid's Club & massa bad!
 
 
Jag, barnen & farmor innan boarding! De flög från Ankara imorse så tog vi samma flyg ner till Antalya tillsammans där en bil var bokad till hotellet i Side. Allt flöt på riktigt smidigt!