Gott för själen ♥

 
Hej från Smedjebacken! 
 
Nu är vi nere & hälsar på hos min vän Emma och vi har haft såå mysigt! Pojkarna leker bra med varandra och det mesta handlar om bilar. Eidan har vart rätt tyst sen vi kommit, mycket intryck säkert! Något pass fick vi inte till direkt. Jag kom in med barnen och fick kölapp 41, 15 nummer senare. Att vänta med två vakna barn var inte en tanke + att jag är livrädd för p-lisor i Sverige och var tvungen att springa ut och lägga i mer pengar under väntan så nej, nytt försök en annan dag! Kanske redan imorgon när vi åker hem från Emma? 
 
Men här har det varit full rulle sen vi kom! Och så blir det väl med tre små kottar. Vi hade ljusrosa tulpaner med oss, coccosbollar och present till Elliot och även Lara fick sig en liten fin t-shirt med byssor från Emma & Elliot. Jag hade spanat in t-shirten innan, så skoj när ens vänner vet exakt vad man gillar för nått. Killarna lekte (röjde!) vi åt jättegod middag, de fick bada och somnade gott redan vid 20.00. Vi har verkligen fått in bra rutiner sen vi kom till Sverige! Vet inte vad som gör det men jag gillar det så på kvällen igår kunde vi sitta uppe och prata bara vi i flera timmar. Gott för själen