Små glimtar ♥

 
Några feelgoodpics från min instagram. 
 
Trots snart tre dagar med en liten förkylning och feber för min lilla tjej så har vi haft små goda stunder under dagarna. En härlig och efterlängtad LIVLY-leverans med sötaste lilla ryggan till Lara, jag har shoppat lite fina sängkläder till riktigt grymma reapriser, mamma och jag har myst mycket på balkongen med mitt favoritbubbel Asti och idag blev det en smarrig glass hemma på fredagkvällen till en kvällsprommis med barnen och mormor. När jag vart hemma med Lara mestadels de sista två dagarna har Eidan haft massa skoj med mormor som tagit ut honom.
Vi trivs väldigt bra hos min mamma, mamma är nog min bästa vän fasten kanske varken hon eller jag vet om det, vi har samma humor och gillar att göra saker tillsammans, därför funkar det att bo hos henne så här länge och det är så mysigt att se Eidan skapar fin relation med henne ♥