Jag skall bli faster! ♥

 
Igår hade vi en helt perfekt dag måste jag säga, började med en sväng på stan på förmiddagen där Eidan fick träffa Bamse & Hans Vänner. Alltså Eidan var så lycklig över att se dem! Helst Bamse och Lilla Skutt! Skalman var lite lång. Eidan slängde sig i famnen på dem gång på gång. Han kunde verkligen inte få nog av deras kramar. Därefter åkte vi upp till vårt lilla "Sommarland" på eftermiddagen och bjöd in min bror Anton och hans tjej Jenny på lite BBQ och Corona! Vi satt där från 17-22.00 och bara mös och pratade om allt mellan himmel och jord, speciellt pratade vi såklart om det som komma skall, nämligen är det så att min brorsa väntar barn med sin Jenny, en liten pojke som är beräknad på Laras födelsedag! Jag skall alltså bli faster och mina barn skall få sin första kusin! ♥ Happy!
 
Anonym

GRATTIS 💙

Svar: TACK! :D
Volleybollfrun